2012. október 1., hétfő

Szekszárdi Szüreti Napok 2012.

Sziasztok! Remélem jók voltatok, amíg nem jártam erre! Kárpótlásul a hallgatásomért, hoztam egy csomó képet a Szekszárdi Szüreti Napokról. Nagyon jól éreztük magunkat, én konkrétan végig-buliztam a három napot, és igyekeztem minden borocskát megkóstolni a standoknál. Szuper koncertek is voltak, a  Quimby-n hatalmasat tomboltunk, tényleg nagyon jók, ha tehetitek menjetek el egy koncertjükre!

 De hogy az ékszerekről/vásárról is meséljek, nagyon kellemes fogadtatása volt apukám újfajta kerámiáinak. Igazán különleges, színes szépségek, olyan mintákkal, amiket hirtelen megálmodott.. Egyszóval nincs két egyforma. Új helyszínen árultunk idén, ez picikét visszavetette a forgalmunk, de azért nem panaszkodunk. Nagyon jó volt minden, köszönöm annak aki eljött, jövőre, veletek, ugyanitt




















5 megjegyzés:

  1. De jó volt ismét ilyen képeket nézegtni!!!! Hamarosan már én is összeszedem magam és jelentkezem. ŰPuszi

    VálaszTörlés
  2. Csodás képek, mennyi szépség.......!!!

    VálaszTörlés
  3. Hamarosan jön a beszámoló a bölcskei vásárról is :-)

    VálaszTörlés
  4. jajj, a halak nagyon jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt egy bátaszéki keramikus hölgy készítette :) szerintem is cukik!

      Törlés