2012. október 5., péntek

Go to: Bölcske

Hát tényleg az utolsó pillanatban szólok, de a holnapi napon, azaz október 6.-án megyünk Bölcskére vásározni, a Falunapra. Egészen estig ott leszünk a pincesoron, akinek van kedve és ideje, nézzen ki hozzánk! Próbáltam nektek találni programot (illetve plakátot hozzá), de egyszerűen nincs a neten. Ellenben jó koncertek szoktak lenni, csodás tűzijáték, cuki pincék, finom borok, sok-sok kézműves. Tehát megéri megnézni! Last minute-ben készültem el még pár aprósággal, amiket magammal viszek holnap. Gyurmás, bronz keretes lógós fülik, ilyenek még eddig nem voltak, szóval ez újdonság nálam, abszolút. Jól esett most készíteni őket, ilyenkor kell megragadni az alkalmat, és alkotni.

 
 
A karkötők már nem új darabok, csak végre készre szereltem őket. A hintapacisat megtartom! A közepén lévő dísz még Miraclefactory-tól érkezett hozzám, kulcstartóként, de így karkötőnek én jobban tudom hasznosítani, úgyhogy átalakítottam :) Remélem szép időnk és jó kedvünk lesz holnap Bölcskén, na meg sok-sok vásárlónk! Szeretettel várunk benneteket, puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése