2011. szeptember 8., csütörtök

Ez már itt

az ősz. De még nem annyira. Viszont úgy tűnik, sokkal-sokkal több kedvem van a szobában és a műhelyben alkotni, mint nyáron. First of all, készültek őszi Cutie Crown-ok. Nem mintha eddig nagyon mutattam volna a korábbiakat, de őket most muszáj. Sünik, almák, őzik, rókák, makkok, baglyok, manók és minden. Lávv.


Aztán csináltam rózsákat. Őket csak úgy magamnak mert ezer éve akartam már egy rózsás szettet. Pink és most nagyon tetszik. Életemben a harmadik alkalom hogy rózsát gyúrok. Szerettem volna még egy gyűrűt hogy tejes legyen a kép, de már nem volt elég a gyurmám:

Ők pedig csak úgy jöttek. Mert pont beleillettek az alapba. A látszattal ellentétben semmi közük nincs az eljegyzésemhez :)




És a végére egy kis brutál vörös. A Marika által fűzött bogyókból ők maradtak meg, kettecskén voltak, így evidens volt hogy füli lesz belőle. Nekem:

2 megjegyzés: