2011. május 18., szerda

Új generációs kerámiák

Megint eljött az a hylezet, hogy az ötletem sok, az időm kevés. A kerámiákkal azért sikerült haladni, nem minden úgy sült el (ki) ahogy elterveztem, de hát ember tervez, kemence végez. Az írókázást állítólag nehéz elfelejteni, de nekem időről időre sikerül. Apukámtól a legszebb bók: "Azért még gyakorold őket. Főként a tulipánokat." Köszi, apa! :P

Szóval készültek peremes gyűrűk. Ők igényelnek némi elő-tervezést, hogy beleférjenek az adott keretbe:





Tulipános gyűrűk:


Virágosak:









És végül a lóherés, hogy mindenkinek szerencsés napja legyen! :)

3 megjegyzés:

  1. Jaj! Dórikám! Én erre a bejegyzésre vártam... Annyira nagyon helyesek. Ilyesm kell nekem majd! A peremesek is szuperek! De a tulipánosak is... mind az!!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon aranyoskák! főleg a peremesek jönnek be, lehet hogy majd konzultálok veled ezügyben :)

    VálaszTörlés
  3. Marikám: A tulipánsokat még gyakorolnom kell, a mester szerint... na majd rajta leszek :) Szó mi szó nem könnyű ezeket megrajzolni...

    Moonsafari: neked is köszönöm szépen :) írj bátran ha konkrét elképzelésed van! Igyekszem mindent megvalósítani :)

    VálaszTörlés