2011. május 16., hétfő

Lovely Thursday és Hagyományőrző Mesterségek Vására Baján

Akartam nektek írni még pénteken, de a blogger sajnos több napon keresztül vacakolt, utána meg már nem tudtam jönni mert utaztunk és nagyon mozgalmasan telt a hét befejezése, előbb Kiskunhalason rádiós találkozón, aztán Baján a Hagyományőrző Mesterségek Vásárán (de erről később).

A csütörtöki nap imádnivaló henyéléssel telt, élveztem hogy kb. semmi dolgom, a teraszon limonádéztam és varrogattam. Lovely Thursday

A varrogatás eredménye ez a country chic nyaklánc lett, amire most baromi büszke vagyok és nagyon szeretem, továbbgondolása várható (hatalmas karikából, gyöngyökből, varrot virágból, láncokból áll amúgy):


A szombati napon az Alföldön garázdálkodtam, vasárnap pedig jött a bajai vásár. Kölcsön kardigánban nyomtam végig a napot, nagyon fáztunk, de megérte. A napocska azért sütött ideig-óráig. Egyáltalán nem panaszkodom, rosszabb is volt már nekünk :)












Köszönjük mindenkinek aki eljött hozzánk és nem ijedt meg a délelőtti szemerkélő esőtől. Külön örültem Jandónak, aki a blogom is követi és a vásáron is meglátogatott, ahogy ígérte korábban! Nagyon szuper volt minden, és örülök hogy találkoztunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése