2011. április 28., csütörtök

Nem tudok..

Nem tudok belenyugodni abba, hogy nem tudok varrni. Próbáltam már jobbról - balról, oda meg vissza. Mindig valami borzalmas sült ki belőle... vagy még az sem. Talán emlékeztek, korábban próbálkoztam virág brossokkal, őket amúgy a mai napig szeretem és hordom is. De saját célra készült dolgoknál mindig elnézem magamnak az apróbb hiányosságokat.

Szóval, tegnap este tutorialokat vadásztam és találtam pár érdekes dolgot, amit muszáj volt kipróbálni. Nagyon sok kallódó anyagom van itthon és őket szeretném hasznosítani. Csináltam egy csipkés masnis hajpántot:

De az igazi kedvencem ez a rózsás hajpánt... Egyszerűen imádom ezeket a kis rózsákat és tök jó hogy most már én is meg tudom csinálni, régóta agyaltam rajta, hogy vajon hogyan kell! :)

Viselés közben ilyen:

Ja és próbálkoztam még valamivel, de hát nem lett az igazi. Eredetileg gombot akartam egy kis masni-virág közepére és hajcsatnak. Na ebből lett egy barna karperec, amin egy brutál-nagy fehér gyurma Sakura, azaz cseresznyevirág van. És még lett rá lánc és gyöngy is. Szóval a tervtől totálisan eltértem. De legalább a régóta kallódó Sakurám végre valahol helyet kapott:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése