2010. december 22., szerda

Sweet lilac

Marika bogyóival nem sok időm volt eddig foglalkozni. Lejárt a boltomban a Meska akció, a végére megint picit elfáradtam a sok munkában, csomagolásban. Próbáltam egy hónapig sok-sok mindent töltögetni nektek, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót! Ezúton is köszönöm, aki bizalmat szavazott nekem, s tőlem vásárolt karácsonyi ajándékot a szeretteinek vagy bármi más kis kincset magának, barátoknak, stb. Tegnapi napon minden csomagom útra kelt. Remélem, sok örömet okoznak majd! Januárig most pihenek, kizárólag a szívemnek kedves dolgokat fogom csinálgatni, nem hajt a tatár. Jövőre szeretnék sok újdonsággal szolgálni. Az ünneplés mellett persze lassanként befejezem a félkész dolgaim, amire az akció alatt már sajnos nem jutott idő.

Addig is, tegnap éjjel nem hagyott nyugodni a sok gondolat, lefekvés előtt még ezt a láncot gyorsan összedobtam. Amilyen egyszerű, olyan szép, és Marika egyik fűzött bogyója foglal helyet rajta. Sweet lilac. Őt most nagyon szeretem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése