2010. december 15., szerda

Marika bogyói :)

Egy kedves barátnőm (horimarika) - akit az első blogos játékom során ismertem itt meg - készítette nekem ezeket a bogyókat, Karácsonyra. Annyira csodálatosak, egész nap csak nézegetem őket. Már az ötlet is megszületett, hogy mire fogom használni őket, be is vásároltam ma gyöngyökből rendesen. A kész termékekre még picit várni kell, addig is nézzétek a bogyeszokat. Van köztük egy egészen különleges, őt csoda-bogyónak hívom. Köszönöm, Marika, igazán nagy örömet szereztél!


S szeretném egyúttal megköszönni mindenkinek aki hozzászólt az előző bejegyzésemhez és próbált ötletet, tanácsot adni! Nagyon nagy segítségemre vagytok! Azoknak is köszönöm, akik privát levélben vagy más úton kerestek meg, s megerősítettek egy-két dologban. Hihetetlen egyébként, olyanok írtak, és nagyon kedvesen, akikre nem is számítottam volna. Lehet hogy többet nyertem ezzel az egész másolás afférral, mint gondoltam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép bogyókat kaptál!:)
    Remélem azért lassan megbékél a lelked...

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszenek a bogyók! Alkoss nagyon szépeket velük!!! És milyen ügyes fotót csináltál!

    Egyébként: minden, ami nem öl meg, az erősít!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örültem! Imádnivalóak :) még nem volt időm nekiülni dolgozni velük.. de ami késik, nem múlik :)

    VálaszTörlés