2010. szeptember 29., szerda

Egy kis friss kerámia

Pár láncocska, amit még nem mutattam.

Chili, Orange and Cream nevet kapta a következő medálom, gondolom nem kell nagyon magyarázni, hogy miért. Szép fehér organzára fűztem, már megtalálható a Meskán.



És a boltban van már ez a szett is! Édes csoki színekben játszik. Sweet chocolate névre hallgat.

S ha már a kerámiánál tartunk: Elkészült apukám új honlapja, ami szintén a home made kategória, ugyanis a férfim csinálta neki. Látogassátok meg, nézegessétek, mindenféle építő kritikát várunk. Kérlek, vegyétek figyelembe, hogy a galéria még csak most áll feltöltés alatt! Nekem azért így is nagyon tetszik! :)

http://szyt.hu

4 megjegyzés:

  1. Nagyon gusztak az ekszereid!:)

    Huuu, nagyon tetszik Apukad keramiai is, csodaszepek! Remelem egyszer eloben is lathatom majd oket!:)
    Mi csaladunkban is van (volt) egy fazekas csalad ok Hodmezovasarhelyiek - az is mas motivum vilag....
    Gratulalok es sok sikert apukadnak is!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, Dóri ezek is nagyon jók!!! És apukád oldala is. Büszke lehetsz magatokra! Én az vagyok! Nekem van Dóri ékszerem!!!

    VálaszTörlés
  3. Ezek a barna színvilágú kerámia ékszereid...nekem nagyon bejönnek! És néztem az apukád oldalát én is:-) Szintén gratulálok Neki!:-) IS!!!:-))))

    VálaszTörlés
  4. Lányok örülök, hogy ilyen sokaknak tetszik! :)

    Marika, neked holnap égetem a kislány-szetteket! Még addig is ötletelek!

    Judit, én is épp ezt szeretem a kerámiákban. Vásárokban is nagyon sok van, de mind más és más. Szín- és motívumkavalkád! :)))

    VálaszTörlés