2010. július 31., szombat

Shopping láz :)

Én nem csak árulni szeretek a Meskán, hanem vásárolgatni is. Egy éve fenn vagyok már, és azóta nagyon sok alkotó munkáját kísérem figyelemmel. Szívesen válogatok is a szebbnél-szebb portékák közül! Kerültek már hozzám szappanok, ékszerek, táskák, szütyők, kulcstartók, hajcsatok. Szóval elég sok minden. Lássuk, hogy ezúttal mikre csaptam le! :)

Első, és személyes kedvencem most Kata (RomanticArt) boltja a Meskán! Tőle egy csodás Tokyo Delight nevű hajpántot szereztem be, hozzá illő csatocskával, és egy édes brossal, ami ajándék volt. Aztán Ritának is vásároltam a szülinapjára, így újra kaptam én is ajándékot, egy lila csatocskát! Köszönöm, Kata, nagyon imádom a dolgaid! :)


Ritával közösen vásároltunk Fércművek Judittól egy-egy madárkás csatot. A szintén madárkás gyűrű mellé aji volt. Jajj, úgy szeretem!

Még pár hete Blaur-tól vettem meg egy madárkás pénztárcáját. Nagyon aranyos, szeretem használni.


Anyának a szülinapjára Naturitától vettem egy házi áldásos párnát. Nem csak szép, hanem puha is!


Provancestyle-al pedig cseréltem. Mostanában nagyon oda vagyok ezekért a vintage jellegű dolgokért. Teljesen beléjük szerettem. Egy szép, sárga gyűrűm lett tehát, és ez a vonal már meg is ihletett kellőképpen, hogy milyen irányban szeretnék még alkotni.



Végül, de nem utolsó sorban, DaloDesign Ágitól is vásároltam egy türkiz kagylós fülbevalót, mert kagylóból nekem sosem elég. Még nem kaptam meg, de már nagyon várom! :)


(Az utolsó fotót Ági készítette!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése