2010. július 28., szerda

Esős napon készültek

Rájöttem, hogy nagyon sok elmaradásom van a blog felé. Ősrégi gyurmás dolgokat mutatok most, talán még a tél végén vagy tavasszal készültek. Az apropója az, hogy találtam a gépemen egy ilyen mappát: "Esős napon készültek a szobában a tv-nél lévő radiátornál miközben én sh scriptet írtam a Lenovo S10 típusú netbookodon". Ilyen s hasonló mappák kerülhetnek az ember lánya gépére, ha egy férfire bízza a fényképek felmásolását... :D

Mézeskalács fülbevalók


Epres gofri füli


Sós perec fülbevaló
Padli-Jean :D


Szilva füli


Piroskák: alma, eper füli


Mini málna, muffin


Körte

Szalonna és némi tükörtojás


Lógós fánk fülbevalók


Puncs torta sokadik kiadás


Dinnye hajcsatok

Eperke hajgumik


Ők kivételesen nem régiek, de azért hajgumik :)


4 megjegyzés:

  1. Én is eléggé el vagyok maradva pár dologgal..néha egyszerűen lusta vagyok dokumentálni, de leginkább időm nincs a sok blog miatt amit olvasok,meg most az egyetem miatt alig férek a bőrömbe, és képtelen vagyok egy helyben ülni a gép előtt :D Legszívesebben folyamatosan ugrálnék,meg vigyorognék! :D

    VálaszTörlés
  2. Mennyi gyönyörűség!!!!! Nagyon szépek!!! :)

    VálaszTörlés
  3. tökjók, a szalonnás tojás a kedvencem, nemrég láttam olyat először, 1 napig nevettem rajta :))

    VálaszTörlés
  4. Sesame: Én is lusta voltam, meg valahogy mindig jött más amit be akartam blogolni előbb :)

    rékanna: Köszönöm szépen :))

    moonsafari: A kislányok azt mindig megnézik a vásárokban és jókat mosolyognak rajta :D

    VálaszTörlés