2014. január 8., szerda

Christmas Mood

Először is mindenkinek szeretnék békés új évet kívánni, és utólag boldog ünnepeket! Remélem, 2014 mindenkinek sok szépet és jót tartogat majd! A blogolással kicsit lemaradtam az utóbbi időben (megint), hiszen Karácsony előtt rengeteg dolgom volt és némileg elhavazódtam. Dolgoztam az irodában, próbáltam a családi előkészületeket kézben tartani, és mellette persze készültek új ékszerek, szerveztem játékot a Made for You Facebook oldalán és töltöttem a Meska boltomat is. Én alapvetően egy Karácsony-kedvelő lány vagyok, biztosan ezért szeretem annyira az ilyen témájú ékszereket is csinálni. Szarvasokból, fenyőkből, hópelyhekből ilyenkor sosem elég! Nagyjából ezen a vonalon mozogtam az újdonságok tekintetében is. Szerencsére, sokan szerettétek őket, így jövőre is biztosan lesz hasonló kollekció!
















Olyan szerencsés voltam idén, hogy a két ünnep között nem kellett dolgoznom két hétig, ezért a Meska boltomat is kicsit szabadságra tettem, hogy maximálisan a családomra és a pihensére tudjak koncentrálni. Ez sikerült is, nagyon boldog és nyugalmas két hét volt, tele nevetéssel, örömmel, családozással, finom sütikkel és ételekkel, szép fenyőkkel, ajándékokkal. Ilyesmit kívánnék mindenkinek! 

Természetesen kézműves ajándékokat is indítottam útjára bőven, a barátnőm a baglyos kesztyűje mellé egy baglyos barna fülit kapott tőlem:


Kingától csere-bere fejében egy nagyon szép naplót és keresztszemes kitűzőt kaptam. Én ezt a kis csomagot küldtem neki cserébe, volt benne kerámia, üveg és bőr ékszer is:


Ismét részt vettem a kézműves karácsonyi ajándékozós játékban is. Én ezúttal Kovács Flóra angyalkája lehettem. Türkiz színű sálat, sok csokit és egy hópelyhes szettet küldem Flórának, aki állítólag nagyon örült a meglepiknek, a fa alatt bontotta ki őket Szenteste. Boldogság!


 


1 megjegyzés: