2013. október 22., kedd

Nagymányok Búcsú és Strudel Fesztivál

Talán az idei utolsó vásárunk volt apával Nagymányokon. Egyelőre nem tervezünk több helyre menni, hacsak nem jön be valami visszautasíthatatlan meghívás. Mindenképp emlékezetes lesz számomra a Strudel Fesztivál, mert ez volt az első olyan hely ahol én is teljesen külön standban jelentem meg! Önállóan mint a nagyok! :)

Apa standja mellett állt az enyém, és már előre feldíszített kis sátrakkal vártak minket a szervezők, szerintem ez nagyon kedves és figyelmes dolog volt részükről. A sátor oldalán szőlőfürtök és levelek lógtak, hangulatos volt nagyon! Mi is vittünk egy kis dekort magunkkal: a kertből szép sárga és lila vágott virágokat. Megkóstoltuk a réteseket is, nekem a szilvás lett a kedvenc, és mivel a színpad mellett árultunk, így még a folklór műsort is hallhattuk egészen közelről. A barátnőmék jöttek Szekszárdról táncolni, és a Mondschein német kórusból is sok ismerőssel találkoztam, nagyon jó hangulat volt! Köszönöm azoknak is akik megálltak picit a standomnál és vásároltak! Számomra meglepő volt hogy egy ilyen nem túl nagy rendezvény mennyi embert vonz. Eladások szempontjából azt hiszem ez volt az eddigi legjobb vásárom a szezonban!












1 megjegyzés: