2013. augusztus 30., péntek

Mesterségek Ünnepe 2013.

Apukám ismét lehetőséget kapott hogy idén a Budai Várban áruljon a Mesterségek Ünnepén. Természetesen, a szokáshoz híven, én is elkísértem. A rendezvény első két napján vettünk részt és ismét nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, hatalmas élmény volt megint! Nekem ez - a vásározás mellett - szokásosan barátnőzős program is volt, megpróbáltuk maximálisan kihasználni a röpke két napot. Minden évben fedezek fel újdonságokat a várban, és idén még a kézműveskedést is kipróbáltuk: virág-fonatokat készítettünk a hajunkba, amik aztán vasárnap estig le sem kerültek a fejünkről. Sikerült vásárfiákkal is gazdagodnom, sok élménnyel feltöltődnöm. Nagy öröm volt számomra hogy a szintén itt áruló Timivel is találkozhattam. Anno a legelső meskás vásárlóim/megrendelőim közt volt, ezért különösen nagyon kedves számomra a személye, és olyan jó volt végre személyesen is megismerkedni, beszélgetni! Apukám igazán sikeres vásárt zárt, a külföldiek odáig voltak a munkáitól. Legnagyobb számban idén a medálok és a kis tányérok, kis edények fogytak. Szuper program volt, és aki a kézművesek szerelmese, annak szerintem minimum egyszer az életben ott a helye a várban! Közületek volt esetleg valaki?

















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése