2013. május 7., kedd

Szekszárdi Majális 2013.

Új helyszínen, új szervezőkkel zajlott idén a szekszárdi majális. Korábban sosem mentünk erre a rendezvényre, de úgy gondoltam, most adhatnánk a dolognak egy esélyt. Apát rábeszéltem és elsején a Prométheusz park mellett árultunk. Nagyon jól éreztük magunkat, a színpadokon végig voltak programok - zene, tánc, harcművészeti bemutatók, a gyerekeknek volt légvár, játszóházak, terápiás kutyák, autó modellek, és persze kézművesek meg minden finomság. Az ékszerekkel kapcsolatban: sokat dolgoztam a vásár előtt és vittem az újdonságokat - főként a lógós fülik személyében. Mindennel nem sikerült elkészülni, de így is elégedett voltam, mert a nagy állványomat teljesen megpakoltam ékszerrel. Szerencsére az üvegeknek sikerük volt, úgyhogy hamarosan majd újakat fogok kitalálni és készíteni. Nagyon örülök, hogy végül elmentünk és köszönjük a szervezést a Babits Művelődési Háznak, külön kiemelve Lerch Krisztinát, aki lehetővé tette hogy megjelenjünk a vásáron. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése