2013. április 4., csütörtök

Friss, tavaszi színek

Nem tétlenkedtem az utóbbi időben. Rengeteg terv és ötlet van a fejemben, és folyamatosan csak jönnek és jönnek. Biztos a tavasz hozadéka. Megpróbálom a teljesség igénye nélkül megmutatni hogy miken ügyködtem. Mostanában az üvegek körül forog majdnem minden gondolatom:)











 












Pár gombot is csempésztem azért az üvegek közé nektek. Régen nem nyúltam már a gomb behúzóhoz, de most Marikának sok szép színes ékszert készítettem. Különlegesség, hogy olyan anyagokkal dolgoztam, amilyen ruhái Marikának vannak, így mindig lesz mit felvennie az aktuális öltözékéhez! 


A másik kedvenceim, a Simple kollekció részei! Egyszínű, csodás, színes üvegek, mélyebb és világosabb tónusokban, hogy mindenki megtalálja a kedvének megfelelőt:




Reméljük ez a sok szép szín végre meghozza a tavaszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése