2012. október 23., kedd

WADulás Baján

Jandótól kaptuk a kedves meghívást a bajai alkotói délutánra. Ezúton is nagyon szépen köszönjük, Dóri, hogy gondoltál ránk, nagyon jól éreztük magunkat vasárnap! Egy édes kis kávézó teraszán voltunk Baján (Vadvirág kávéház), szinte nyári melegben, kellemes napsütésben. A gyerekek különböző foglalkozásokon vehettek részt, amíg a szülők egy finom süti, téli fagyi vagy kávé kíséretében körülnézhettek a standoknál. Kutyusok is jöttek, volt kiket dögönyözni, így nekem már innentől jó napom volt! Azt hiszem szerelem szövődött a fekete kutyus - név szerint Csapszeg - és köztem. Isteni gyümölcsös sütiket kóstoltunk, beszélgettünk, nevetgéltünk, árultunk, és asszem megvolt életem legrosszabb pizzája is. Cseréltem is Jandóval, kamillavirágos cuki ékszerszett került hozzám, nagyon boldog voltam tőle. (Egyik kedvenc virágom a kamilla!) Szerintem ez egy nagyon jól szervezett délután volt, örülök hogy ott lehettünk, és ismét kedves emberekkel ismerkedtem meg. De beszéljenek helyettem inkább a képek :)
 









2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy eljöttetek. :) Nagyon örültem én is a találkozásnak, beszélgetésnek, és persze a cserének.:)

    VálaszTörlés
  2. Mi köszönjük! Tényleg szuper volt :)

    VálaszTörlés