2012. április 28., szombat

Gyöngyök második felvonás

Végre, végre visszatértem! A héten ugyanis a Balatonra utaztam, céges konferenciára, több napra, így nem volt túl sok időm a Made for You-ra sajnos. A Balcsi viszont csodálatos és gyönyörű volt, egyszerűen imádtam, mint mindig :) Azért -bár nem ékszereztem- van még a tarsolyomban mutatnivaló nektek, például a gyöngyös szépségek második fele!



















Ezek itt többnyire saját célra készült darabok, az évek során apránként csinálgattam őket és persze lelkesen hordom is! :)

És talán sokan tudjátok már rólam, hogy az ékszerek mellett egy másik nagyon kedves hobbim is van, a geocaching. Ez tulajdonképpen természetjárással egybekötött kincskeresést jelent. Múlt héten saját geo-ládát rejtettünk el Bátaszék mellett, egy csodálatos helyen, a Szent Orbán kápolnánál! A láda adatlapját megnézhetitek itt:

GCOKAP - Kilátás a Szent Orbán kápolnától



Aki gyorsan megy, és megtalálja a rejteket, egy Made for You üveg fülivel is gazdagodhat, amit a ládában hagytam a keresőknek :


Sok sikert és jó kirándulást, kellemes időtöltést kívánok hozzá, Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Jók a fülik!
    A mi környékünkön (Beloiannisz) is van egy geoláda! Sajna, még nem akadtam rá :(, de majd egyszer!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, remélem sikerül majd megtalálnod :) nagyon jó móka, mi szeretünk kincset keresni :)))

      Törlés