2012. március 4., vasárnap

Newbies

Van pár újdonság, először is kezdjük azzal, hogy lecseréltem a sablont! Itt, a meskán, a Facebookon pedig váltottam az idővonalra. Előbb-utóbb kötelező lesz, így gondoltam: lépjük meg most! A csomagolásom is át fog alakulni, és elkészültek az új névjegykártyáim a hétvégén (aki mostanság vásárol tőlem, már az új design-al találkozhat):


Sokat dolgoztam rendeléseken, kéréseken az elmúlt időkben. Utazó csomagok:


Készültek hajpántok is, egyikük már a nyertes buksiján díszeleghet:


Ééés egy csomó csere jóvoltából velük gazdagodtam:

Magenta brossok:

Mazsola design kitűző:

Thimmyke Design:
Hobbikuckó brossok és karkötő:

Anett Gyöngycsodái:



Hobbikuckó rénszarvas:

Ezt pedig még évekkel ezelőtt én csináltam, és a héten megint előkerült és hordtam. Nagyon szeretem:

Annyira örülök, hogy már itt a tavasz! Egy csomó tervem van, csak időm is legyen megvalósítani ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése