2012. február 10., péntek

Csere ügyletek

Mostanában rengeteg cserébe folytam bele, kedves, aranyos alkotókkal, nagyon sokan megkerestetek februában, ilyen ügyben. Leginkább ezeknek a teljesítésén dolgozok, dolgoztam. Lassan azt hiszem kell egy csere-stopot tartanom kis időre, mert még a végén csak ez fogja kitenni a munkásságom :-) Egyelőre persze nem bánom.

Hobbikuckó Taminak küldtem a következőket:


Úgy volt hogy csere tárgya lesz ez a lila szett is:


Aztán végül mégis egy vidámabb, csíkos megy helyette Thimmyke Gyurmaékszernek, azaz Timinek:

Kicsit a magam malmára is hajtottam a vizet a héten, és csináltam pár ékszert kedvtelésből. Egy lila-rózsaszín nyalókás szettet, és a régóta nálam kallódó gyöngyökből egy szép nyakláncot, hosszú lógós fülbevalóval:






Ezt a csomagot Melinek (Princess Világának) küldtem:



Gyurmania Szandrától a Facebookon nyertem egy édes, Alice in Wonderland ékszerórát. Mellé tettem a régimet is, amit még az Etsyn vettem. Olyan szépek együtt! Sajnos, a régiről letört egy kis kulcs, hintapacival pótoltam:



Aztán a héten rózsaszín-fekete-fehér napot tartottam, és egy csomó ilyen színvilágú ékszert lefotóztam itthon:







Princess Világa Melitől pedig ez a csomag jött. Nagyon örültem, úgy szeretem a szürke színt!!! És végre van névtáblás nyakláncom, amit ezer éve szerettem volna, rajta a becenevemmel:







Pankától pedig érkezett hozzám egy schnauzeres notebook táska, mostantól ebben szállíthatom a kicsikémet:


Lefotóztam a hajpántjaim is, ez a múltkori "hóhéros-akasztós" posztból kimaradt:


Plusz, a héten még névnapom is volt, így hozok még két bónusz képet nektek. Megint volt mit olvasni/nézni. Úgy látszik, ez már csak így lesz, egyszerre fogok bepótolni mindig minden lemaradást..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése