2011. november 8., kedd

Anna és én

Ezt a bejegyzést régóta halogatom, de nem baj, most lett igazán releváns. Annától nemrégiben egy nagyon kedves díjat kaptam, amit ezúton is köszönök!


Anna és én még tavaly Karácsonykor ismerkedtünk meg Noriko játéka kapcsán. Akkor Anna lett az én "Jézuskám" és egy csodás szép drótékszer szettet kaptam tőle, amit nektek meg is mutattam:

Azóta történt sok levélváltás, beszélgetés, ismerkedés. És Annával nagyon összebarátkoztunk. Én legalábbis magamhoz közel állónak érzem a munkáit, kedvességét, az egész lényét. Természetesen ez a kooprodukció meg kellett mutatkozzon a munkánkban is. Küldtem pár régi, kallódó üveg és kerámia kabosont, amiket eztán PerAnna vett kezelésbe és így születtek az alábbi kincsek:


Nem vagyok kifejezetten oda az üveg és drót házasságáért, ezt az aggályom előre jeleztem is Annának. Alapvetően a visszafogott darabokat szeretem, NO csicsa. Azt hiszem, sikerült olyat alkosson Anna ami még az én ízlésemnek is tökéletesen megfelel. Nem sok és nem kevés! :)

Nektek hogy tetszenek?

Kerámiát is szerettem volna mutatni de arra még picit várni kell. Rengeteg kaboson lapul még a "művésznőnél". Kíváncsian várom a továbbiakat!

És hogy még aktuálisabb legyen a bejegyzés: ezen a héten Annáról olvashattok a Meska főoldalán egy kedves interjút. A drótékszerezés rejtelmeibe is picit bevezet benneteket! Nosza mindenki, olvasni és kommentelni neki! :)

3 megjegyzés:

  1. Gratula a díjhoz :) !!!
    Nagyon szépek egyébként, én imádom Anna munkáit ^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek a munkái :) kifinomultak, aprólékosak <3

    VálaszTörlés