2011. október 5., szerda

Rendelések

Lehet hogy az őszi, kuckózós időszakban szívesebben vásárolgatunk a meleg szobából, a gép előtt ülve?! Nekem legalábbis megszaporodtak a rendelések az utóbbi időben.

Ez a füli a kedvencem, amit a Bohemian Summer nyaklánchoz készítettem:

Újabb rózsaszín, cicás karkötő és egy Capuccino fantázia nevű gombos. Korábban már készítettem hasonlót szintén:


Süncis gyűrű, de ezúttal miniben. Mindössze 1.5 cm, azoknak akik a nagy gyűrűket nem szeretik:Ő meg kifejezetten nagy, 4 cm átmérőjű, madárkás bross. Röppenhet kabátra, sálra, pulcsira:

Kerámia fülikre is volt rendelésem, de akkor már pótoltam a hiányt a folyatottakból, mert ezt a vásárban is nagyon viszik. Kipróbáltam őket ezüst keretben, de jobban bejön nekem az egyszerűség, azt hiszem:


Ez a kis bronz viszont nagyon ütős, és már a Meskán is fenn van:

Őket meg csak úgy kedvtelésből csináltam, mert találtam a boltban ilyen ovális szemű láncot és nagyon megtetszett:








1 megjegyzés: