2011. július 25., hétfő

Megjártam

Megjártam a hadak útját. Némiképp. Mondjuk úgy, hogy fogorvoshoz járni nem épp a kedvenc elfoglaltságom lett. Az ékszereket is picit hanyagoltam emiatt, most viszont hoztam pár szép, színes üveget. Kell is nekünk, ebben a borongós, esős időben, ami nálunk már jó pár napja tart...






























Bocsássatok meg, ha van olyan, ami már sokszor szerepelt és sokszor láttátok is. Talán már egészen unjátok. Én - úgy tűnik - szeretem újrafotózni a dolgokat. Na meg ismételni önmagam :)

3 megjegyzés:

  1. Én szeretem nézegetni, akárhányszor... Most a bordós csíkos és az a rózsaszín-piros csíkos nagyon megtetszett. De még egy csomó egyéb is nagyon tetszik...

    VálaszTörlés
  2. Nekem az a türkizes bordó csíkkal medál már jómúltkor is nagyon tetszett, csak ugye nincs rá keret... de az nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak vagytok lányok! Nekem is megvannak a kedvenceim, időről időre rájövök, hogy még milyen sok üveget nem is mutattam... :)

    VálaszTörlés