2011. április 11., hétfő

Muszáj

Muszáj valamit mutatnom különben lustának és tespedősnek érzem magam. Ezt meg ugye nem szeretnénk. Legyen most akkor pár gombos szett, egytől egyig nagy kedvenceim!

Hiánypótlásként szeretném kiírni, amit korábban nem tettem meg, s ezért elnézést kérek:A filces-rózsás gombok eredet ötlete Bodzsár Nóritól (http://www.facebook.com/pages/T%C3%BCnd%C3%A9r-M%C5%B1hely/130274787035464) származik!!!!!!!!
Ezek a gombok nincsenek eladás alatt, sem itt, sem a Meskán, sem máshol. Nem is voltak soha! A feltüntetett darabok saját darabok, rendelésre sem készítem őket!

Megértésetek köszönöm

2 megjegyzés:

  1. Én tudom, hogy nem lustizol... de azért a bejegyzés hiányzik!
    És ezek a gombok nekem is egytől-egyig kedvencek. Szeretem ezt a fülbevaló fajtát!

    VálaszTörlés
  2. Felül az a kék-mályvavirágos.. valami meseszép! :)

    VálaszTörlés