2011. február 19., szombat

I love shopping

Szeretek shoppingolni. Ez tagadhatatlan. ruhát, táskát, cipőt, kiegészítőt, dekor tárgyakat... mindent. A héten kijutott a jóból és csak szórtam a pénzt ilyen-olyan apróságokra. Nem bánom, mert mind egytől-egyig boltoggá tett. Szóval, ez nekem jó, a pénztárcámnak kevésbé :)

Természetesen kreatív-vonalon is beszereztem ezt-azt. A héten szuper csomagom érkezett, amit már régóta vártam, Pestről. Sok-sok szerelék, valamint feltöltődött az üveges készlet. Már éppen ideje volt. Színes kincsek:


Az etsyről is rendeltem nagyon sok mindent. Egyelőre csak két csomag jött meg, így őket mutatom. Lupin-tól pasztell színű, csodálatos filc csomag és egy másik boltból füli-alapok, amikkel régóta szemeztem:



A helyi kreatív hobbiba is becsábultam. Évi most rendezte át az egész készletet. Ezentúl lesznek műanyag GOMBOK!!!!!!!! :)) És méteráru is, csodálatos anyagokkal. Még rendezés alatt a kuckó, ezért egyelőre más kincsek közül válogattam. Sok dolog úgy jött haza velem, hogy egyelőre fogalmam sincs mi lesz a sorsuk. Majd kiforrja magát:


A héten egyébként megint rossz kedvem volt, több sebből véreztem. Megint úgy éreztem hogy ennek az egész kreatív vonalnak semmi értelme. Szerencsére ez már a múlté, ismét jó kedvem van, és alkotó-kedvem! Ami nagyon fontos! Jön a tavasz és sok ötlettel feltöltődtem, remélem ez így is maradt. Ezúton köszönöm a barátimnak a gondoskodást, akik mindig meghallgatnak. Különösen egynek!

És még valamit meg kell mutatnom. Mostanában elég sok stressz ér a munkahelyemen is. Ennek elűzésére és jókedvre derítőnek őt vásároltam az asztalomra:
Hát meg kell zabálni, olyan édes! :)

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó csomagot kapni.... Ha bírnám (vagyis a családi kassza) én folyton kincseket rendelgetnék! Csodaszép mindened van! Várom a belőlük alkotott szépségeket!

    VálaszTörlés
  2. Bizony nagyon jó :) Én is egy csomó mindent tudnék vásárolni folyamatosan!!!!

    VálaszTörlés