2011. január 31., hétfő

Show me love, my Sweetheart ♥

Közeleg a Valentin-nap. Igen, fiúk, ez most nektek szól! Tessék a lányokat meglepni valami szépséggel, igazán megérdemlik, ebben biztos vagyok! :)

Idén nem szenteltem túl sok időt a Valentin-napi ékszerek készítésének. Pár apróság azért született, de nem akartam túlzásokba esni. (Pedig mostanában én vagyok itt a blogon a hős szerelmes....)

Kagylós karkötő, belecsempészett pici szívecskékkel:


Vörös rózsás fülik:


Gyűrű és bedugós füli, a megrögzött szerelmeseknek:

Édességes, szerelmes gyűrű:



És egy nyaklánc:

3 megjegyzés:

  1. Te kis romantikus! Milyen izzó pirosakat hoztál ide?! Nagyon jó ránézni az egész blogra!

    VálaszTörlés
  2. szep mind - a karkoto az en kedvencem:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a nyaklánc tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés