2010. december 5., vasárnap

Az én karkötőim

Most végre leránthatom a leplet arról, amin egy ideje nagyon sokat dolgoztam már. Egy új világ tárult fel előttem, ugyanis pár szereléknek köszönhetően most már én is tudok kerámia és üveg karkötőket csinálni. Annyira szeretem, ahogy a sok kis darab egymás után sorakozik. S persze azt is, hogy egyetlen karkötő elkészítése is igen precíz munkát, sok odafigyelést igényel. Nézzétek:

Sajnos az összesre még így sem lett elég az alapanyag, ki kell őket pótolnom pár szemmel, de már most nagyon szeretem mindet. Egyetlen egy üveg is készült, de majd szeretném még bővíteni a repertoárt.. :)



És vannak itt nekem még különféle alapanyagok, amikhez hozzá sem nyúltam eddig. Néha úgy szeretnék időmilliomos lenni... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése