2010. október 14., csütörtök

Bölcske Falunapok

Az idei utolsó vásárunk volt a bölcskei. Most már, azt hiszem, tényleg! Nagyon hideg van már és nem szeretünk fázni. Kicsit fáradtan és nyűgösen mentem, lemerültek a tartalékaim. Azért ennek ellenére minden szuper volt és jól éreztük magunkat. Kicsit furcsa, hogy a bóvlisok elvileg ki voltak tiltva, mégis szép számmal akadt belőlük. Kedvenceim voltak a különféle termésekből összerakott szobrocskák és kreálmányok. Az első képen pl. egy cuki mókus:



Korán hazajöttünk, mert tényleg eszméletlen hideg volt. Meg vagyok győződve róla, hogy Bölcske nem is Magyarországon, hanem az északi sarkon van. A tűzijátékot és az Apostol koncertet sem vártuk meg, mert a kutya is már remegett. Említésre méltó még a hatalmas embertömeg, aki ott volt. Újra és újra elcsodálkozom, hogy egy "sima" falunap hogy vonzhat ennyi embert! :)

5 megjegyzés:

  1. Minden,ami szem-szajnak ingere!:)
    Jokepu a mokus, jol latom, hogy neki is jutott nyaklanc?:)

    VálaszTörlés
  2. Igeeeen! De az sajna nem Dorcy-ékszer :DD

    VálaszTörlés
  3. Az a lángosos vagy pizzakenyérfélés dolog nagyon guszta! :P
    Nagyon jó képek, és csodaszép ékszerek megint! :) Most hirtelen a fehér cukormázas, piros szívecskés alakú díszes fánk gyűrű szúrt szemet :)

    VálaszTörlés
  4. Kenyérlángos, alias tökipompos! :) Imádjuk. De most a hamburger mellett voksoltam. De a tesómék megkóstolták, s nekik nagyon ízlett.

    VálaszTörlés
  5. Aha :D
    Elhiszem, én is megkóstolnám, de nekem csak a házi készítésűt lehet ugye :S
    A hambi is jól nézett ki! :)

    VálaszTörlés