2010. szeptember 21., kedd

Szüreti Fesztivál 2010.

Hogy idén milyen volt? :)))

Áztunk, áztunk és méginkább áztunk. Esett, esett és méginkább esett. Töretlen. Három napig. Semmi nem maradt szárazon, se látogató, se kézműves, se a termékeink, se a cipőnk. A hangulat a szokásos volt, egyszerűen kifogástalan! Rengeteget nevettünk vagy még annál is többet. Az új sátrunk összetört, mert kétszer beleesett két részeg is, az Omega koncerten. (A sátor-téma ezek szerint még átgondolásra szorul.) Emellett sok ismerőssel találkoztam, szépséges termékeket csodálhattam meg. Nézzétek:


Életképek: Szüreti felvonulás, Dini borrendi tag lett, a barátnőmék csodás ruhában táncoltak, mi meg bohóckodtunk, hogy elűzzük a csúnya, fekete felhőket! Kávéztunk, sütiztünk, kb. minden koncertről lemaradtam szépen (R-go, Omega, a Csík zenekart szerencsére hallottam messziről) és kaptam egy faragott retket is még a harmadik nap végére. :D

Végül pár stand fotó, most kivételesen nem előre teszem őket. Pénzügyekről pedig nem mesélek, csak annyit, hogy bőőőven felülmúlta a várakozásaimat a vásár! Kaptam egy kis jókedvet és új lendületet, s megerősítettek a vásárlók egy-két dologban, az elmúlt három napban! :)

6 megjegyzés:

  1. Ennyi meg annyi akció.. :D Legközelebb tényleg kiírjuk mi is, hogy "Nálunk minden valamennyi!" ;]

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az a tábla tetszik nagyon!Kettőt fizet kettőt kap és még a thm is 0% :D
    Örülök,hogy újabb lendületet adott a vásár!:)

    VálaszTörlés
  3. Aha és árelőnyből kétszer annyit adott a bácsi, mint máskor. Nagy arc az öreg :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy minden szempontból jól sikerült a vásárotok a rossz idő ellenére is!
    A képeket elnézegetve szívesen ott lettem volna én is! Meg R-go koncert... ott lett volna a helyem! :(

    VálaszTörlés
  5. (Vissza)Kaptál tőlem díjat :) :
    http://kedy-kedane.blogspot.com/2010/09/dijam.html
    Olvasd, és meglátod miért vissza! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedy köszönöm szépen! :) Huuu, ez tényleg jó régi díj!!

    VálaszTörlés