2010. augusztus 9., hétfő

Nemzetiségi napok Györköny

Tegnap vásározni voltunk megint, Györkönyben, nemzetiségi napokon. Csodás időt fogtunk ki, a hely varázslatosan szép, a pincesoron árultunk, ahol tavaly is. Bonoka majdnem talált magának egy barátnőt, aztán végül mégsem jött össze a nász. A nézelődők, látogatók nem voltak túl sokan, de végül is semmire sem lehetett panasz. Jól ment a szekér, nekem legalább is.. :)

Egészen egyedi és különleges, ahogy ebben a kis zsák-faluban pince pincét ér. Azt hiszem, ezek az emberek nem is járhatnak nyaralni. Nekik ide kijönni, maga, a nyaralás.

Megmondom őszintén, a vásárban most vajmi kevés időt töltöttem el. Kiderült, hogy a környéken van három geoláda, úgyhogy egész nap a terepet róttuk, "kincset keresve". A nadrágom elszakadt, a cipőm majdnem beleragadt a nádasban az iszpaba, gazban, sárban, szúrós bokrokban, kukoricában dagonyáztunk, erdőt és tisztást jártunk, láttunk gémes kutat, ökröket, juhokat és vadakat terelő juhászt:) geodéziai tornyot, magaslest, csodás növényeket, vadcsapásokat. Az erdőben burjánzott a vadkender és nagyon jó kedvünk volt. Persze, nem a kendertől!

Rendkívül élvezem ezeket a kirándulásokat, ami mostanában picit az alkotás rovására megy, de valahogy nem bánom. Majd a hideg időben bepótolok minden kreatívkodást. És bocsássatok meg, de pár képet egyszerűen muszáj ide is betennem. Ezt látnotok kell! :)

4 megjegyzés:

  1. Én örültem az összes képnek, kezdve a gyűrű hadseregtől egészen a csipkebogyókig :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lehetett :)
    Bár az igazat megvallva, én most kivételesen egy darabig a (fejlett) civilizációra vágyom. Áááá, nem viselt meg a terep :)))

    Tökjók a képek is;) jó, hogy feltetted!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon izgi lehetett!!:-))) Imádni való! Nekem!:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok :D

    Kinga, téged maximálisan megértelek.. Láttam a blogon, hogy mennyit jársz terepen. Én egyelőre még nagyon élvezem. De mondjuk ezt sem szabad túlzásba vinni, ezt már előre látom. Az utóbbi időben nagyon sok elég kemény terepen voltunk. Pl. tegnap is :D

    VálaszTörlés