2010. augusztus 28., szombat

Mesterségek ünnepe 2010.

Tudom, már ideje megírni a beszámolót, de hát olyan lusta dög vagyok. Na meg persze annyi minden történt, hogy képtelen vagyok az élmények közt szelektálni. 4 napig az ékszerek és a csodás kézműves termékek bűvöletében éltem. Én most voltam először a Mesterségek ünnepén de még nagyon sokszor szeretnék menni!

StandunkRemekbe szabott kézműves termékek. A kedvencem idén a levendulász hölgy volt. Azt hiszem, túlzás nélkül szinte mindenből vettem, ami levendulás volt a vásárban. Az egész fizetésem ott tudtam volna hagyni! :)Finomakat ettünk és ittunk, a jeges kávéra totááál rákattantam és azóta is csak arra tudok gondolni!! Esténként pedig áldoztunk a kókusz-likőrözés oltárán! ;)

Apukám bemutatózott:

Maga a hely is gyönyörű szép volt, ahol voltunk, a Budavári Palotában, de este még a tűzijátékot is a legklasszabb helyről figyelhettük, a standunk mögül.

A hangulat is végig nagyon-nagyon jó volt. Köszönet még egyszer, a csodás házigazdáinknak! (Az utolsó képért ezer bocsánat fiúk, de nem tudtam megállni.... :D)


Ja, és voltunk a varázslatos Szentendrén is: A Sakanzenben, meg csak úgy a sétálutcán, ami teljesen rabul ejtett. Vasárnap a Goubára is kinéztünk. Erről majd még hozok képeket!

3 megjegyzés:

  1. Én sajna most nem tudtam kijutni anyagi okok miatt, pedig nagyon szívesen megnéztem volna ezeket a csodaszép kerámiákat élőben!

    VálaszTörlés
  2. Sesame, pedig gondoltam rád, hogy hátha épp akkor voltál nálunk amikor mi mászkáltunk valamerre, s ezért nem találkoztunk :( Sajnálom, de remélem majd egyszer összefutunk!

    VálaszTörlés