2010. augusztus 13., péntek

Hírek, újdonságok

Regisztráltam a Facebookra! :)

Nehezen látom át a rendszert, és a rengeteg átjárhatóságot, úgyhogy sokáig még az ismerkedés fázisában leszek, úgy vélem. (Pedig nem is tartom magam kifejezetten technikai analfabétának.) Oldalra sikerült betennem egy kis lájk-boxot, szóval lehet nyomkodni rám a gombokat, csatlakozni, meg minden ilyesmi, ami ezzel jár. Gyertek sokan, örülnék nektek nagyon! Idővel majd biztos belerázódok és rájövök, hogy is kell pontosan használni.


Aztán Nasi új blogját is szeretném népszerűsíteni! Ez a Kézművesek találkozóhelye, ami egy szuper kezdeményezés, minden héten több alkotó bemutatkozóját olvashatjátok, valamint a vásárokról, elérhetőségekről is tájékozódhattok. Nézzetek be hozzá, ha hazajöttem Pestről, én is szeretnék majd bemutatkozni!


A harmadik fontos dolog, hogy augusztus 19-22. között a Budai Várban a Mesterségek Ünnepén leszünk. Pontosabban "csak" apukám, és a csodálatos kerámiái. Aki szeretné őket megnézni élőben, netán hazavinni, vagy aki népi motívumos egyedi kerámia ékszerekre vágyik, az ne habozzon! Ha velem szeretnétek találkozni, és egy jót beszélgetni, akkor is szívesen várlak benneteket a standunknál! A helyünket -ha az informátoraim nem csalnak- Nepp Dénes bőrdíszműves és szíjgyártó mesterrel fogjuk megosztani, akinek a munkái egyszerűen varázslatosak. Várunk benneteket majd sok szeretettel!!! :)


5 megjegyzés:

  1. nekem is őőőrült bonyi :))))
    de Téged be tudtalak jelölni :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok, légyszi csináljátok meg megint mert elbénáztam. Köszönöm!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is megyek a mesterségek ünnepére! :)Mindenképp benézek majd hozzád! :)

    VálaszTörlés
  4. Sesame:) De szupi!!! Annyit tudok, hogy 20-án valószínű elég sokat kinn leszünk. Apa 19-22 között végig. De én is szeretnék majd két napon legalább kinézni!

    VálaszTörlés