2010. május 25., kedd

Millefifik

Ezzel még nem dicsekedtem, de rengeteg, pici, bedugós, millefiori fülbevalóm lett, nem is olyan régen. Meglepően minire égtek, mindössze 0.5 mm az összes. (Van, ami még ennél is kisebb.) Ömlesztve így néznek ki:


Van mindenféle árnyalat és minta, úgyhogy nem könnyű válogatni.


Persze, azért vannak kedvenceim..

Sokan már a boltban is szerepeltek, és sokat még össze sem tudtam szerelni, szóval vannak kallódó darabok.


Ahhoz képest, hogy az egész sztori úgy indult, hogy én nem szeretem a millefiori gyöngyöket, egész jól megbarátkoztunk, azt hiszem.

6 megjegyzés:

  1. Én sem szeretem és én is vettem egy adagot. :-) Vagyis másfél adagot. :-)

    VálaszTörlés
  2. Jut eszembe, ezt a képet tőled nyúlták, mert akkor az egyik képed szerepelt újságban :-) http://www.facebook.com/photo.php?pid=4072710&id=317039113490

    VálaszTörlés
  3. Réka, ma voltam Pécsen és vettem még pár darabot, de ezek nagyobbak lesznek (szerintem). A kicsikből a tieid is ennyire minik lettek? Akár még bizniszelhetnénk is a maradékokból.. :D

    És a linket köszönöm... bővebben majd írok erről a dologról, egyelőre annyi, hogy ma megvettem az újságot, és IGEN, az én munkám az a füli és a fotó is..

    VálaszTörlés
  4. Még nem tudom, mekkorák lesznek, nem voltak még sütőben :-D de ebből a méretből vettem, meg gyűrűnek 10-12 mm-set. Orsival gondoltuk, a maradékokból (páratlanok, asszimetrikusak) cserélgetünk, de csak 1-et 1-et tudtunk, nagyon durva.... Majd persze megnézhetjük, hátha van pár a páratlanok között...

    De csak 1 oldalas az a cikk?

    VálaszTörlés
  5. Réka, annyi az a cikk, ami látszik is a képen amit linkeltél, kb. Szóval nem egy nagy was ist das... De hát mégis.. Durva azért.

    VálaszTörlés
  6. Hát az akkor tényleg nem túl sok, azt hittem, van folytatása a köv oldalon. Durva, h így lopnak...

    VálaszTörlés