2010. május 3., hétfő

Egy kis friss gyümölcs

Mini gyümik, gyurmából. Mert a gyümölcsöt mindenki szereti! (Vagy nem?:)

A teljesség igénye nélkül jönnek a képek, mert egy csomó munkámra igencsak ráférne az újra-fotózás. Persze, ez a vizsgaidőszakom kellős közepén szinte lehetetlen. Úgyhogy jöjjön pár régebbi darab.

Személyes kedvencem, Szederke. Ő még a Meska boltomban kuksol, pedig szerintem annyira édes!


Eperke, belőlük nagyon sok készült, ajándékba, tartottam is meg. És a képen látható egy kedves kislányhoz került a Meska által, aki állítólag nagyon kedveli az Eperke című mesét. Nem is tudtam, hogy van ilyen! :)


Lédús narancsok. Még régebbi munka, annak eredménye, hogy narancs-szeletet a világ összes kincséért sem tudok összehozni. Egyszerűen képtelen vagyok rá.. Így meggyúrtam őket teljes egészükben. Nem szeletelek! :D


Egy kis cseresznye. Már alig várom, hogy valójában is teremjen. Nyamm!


És a végére a már jól ismert MiniMálna. Ezúttal nem fülbevaló, hanem mobildísz kiadásban. Már a céges telómon fityeg.


És hát van még számtalan nyaklánc: eprek, szedrek, miegymás, amiket lusta voltam lencsevégre kapni, aztán azóta gazdára is leltek vagy még a kreatív sarokban kuksolnak, türelmetlen.

Ja, és ha van időtök, tekintsétek meg Ritának EZT a bejegyzését, mert postolta a tőlem kapott szépségeket. Észre sem vettem, hogy ilyen sok volt, amit neki vittem. És végül egy gyümölcsökhöz nem illő kép, amit egyszerűen muszáj betennem! Mufi tacskó, amit én gyúrtam, szintén Ritának. sajnos fotóm erről sem volt, de most nyúlom az övét, galád módon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése