2010. április 11., vasárnap

Legelsők

Az első, nálam égett üvegeket hoztam most mutogatni! :)
Szomorú voltam, az égetés után, mert bár előre tájékozódtam sok helyen a hőfokokkal kapcsolatban, mégis rosszat választottunk, és a sok szép üvegemből kb. a csapat 3/4-e tönkrement, összefolyt és összeégett.A legelső csapatból kb. 5-6 medál és gyűrű lett használható, meg a pici bedugós fülik jól sikerültek. Azért nem estem kétségbe, a második égetés már sokkal jobban sikerült! (De erről később.) Jöjjenek előbb a régebbiek!Ez a szett lett az egyik kedvencem. Japán kert-nek neveztem el. Már a Bolt-ban van. Fekete-fehér csíkos. Pici, fekete pont füli volt hozzá, de az már nincsen meg. :)


Barbie medál. Ez brutál nagy lett, de végülis tetszik. Szeretem a rózsaszínt. Kis fekete-fehér mintával megspékelve.

Kiwi. Ő most nagyon nagy kedvenc! Megtartom. Kicsit szabálytalan, eléggé nagy is lett, de talán épp ezért tetszik. Rengeteget hordtam azóta, mostanában "zöld hangulatom" van. És hát ő az első vágásaim egyike.


Szintén zöldek lettek ezek a cirmos és sima pont fülcsik is. :)


Tudom, sokaknak ezek a pici fülik már nem jelentenek nagy "wasistdas"-t. Én azért boldog voltam, hogy sikerültek! Lett egy kis mályva pötty is, üvegrúdból. Ő a kedvencem. Szintén a Bolt-ban csücsül.


Erről a szettről pedig azt képzeltem, hogy napsárga és zöld keveréke lesz, de jól megviccelt mert inkább vöröses-narancsos lett égetés után. Olyan tavaszias szerintem.


És a képek arról, hogy milyen mennyiség lett volna, ha minden sikerül.. :(

Hát, a tanulópénzt meg kell fizetni, mindenhol ezt mondják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése