2010. április 7., szerda

Kreatív sarok

Egy régóta érlelődő ötletet sikerült tegnap végre megvalósítanom. Már jó ideje szenvedtem azzal, hogy a szobámban nincs külön, szépen szervezett hely az ékszereknek, és a mindenféle kreatív dolgoknak. Ha valami elkészült, akkor napokig "hányódtak" a szekrényen az ékszerek óriási fa-palákon, rakosgattam őket ide-oda, sálakba tekeregettem. Itt sem volt jó, ott sem volt jó. Sehol sem volt jó. Vagy a saját dolgaim nem fértek el a szobában vagy az ékszerek nem kaptak megfelelő helyet. Általában elgurultak a szerelékek és a gyöngyök, ebből persze az fakadt, hogy sosem találtam meg időben semmit. Az egész nem volt áttekinthető.

Ennek most ezennel vége!Szolgálatba állítottam anya régi pipere-asztalát. Ő fogja ellátni egy darabig az ékszeres-kuckóm feladatát. Szuperül lehet rajta szerelni, ragasztani, gyurmázni. Elférnek a fiókban a fogóim, a szalagok, a csomagolóanyagok, és külön rekeszekben vannak a kerámiák, az üvegek, a gyurmák. még a saját nyakláncaimnak is jutott hely egy nagy, rekeszes fa dobozban. Egy szó, mint száz: Végre van egy kis rend nálam! Ez igazán jó érzés azért.











(Az ékszerek őrzéséről pedig a Ritától kapott madárkák gondoskodnak! :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése