2010. április 5., hétfő

Kezdet

óÚgy döntöttem, itt az ideje, hogy útjára indítsam a kreatív blogomat én is. Remélem, hogy minél szebb és igényesebb termékeket tudok majd itt közzé tenni, és talán nem csak a saját örömömre. A korábbi blogomat már eléggé leterhelte a sokféle kreatív fotóm és bejegyzésem, így ez most egy új tér lesz ahhoz, hogy továbbra is nyomon követhesse az alkotásaimat az, akinek kedve van hozzá.Az első postban akkor legyenek rögtön kerámiák! :)

Már régóta elfekvőben volt pár csillag, madárka meg szívecske a kerámiás dobozomban, amit még korábban, konkrétan Karácsonykor készítettem. Eredetileg ők ajándék-kísérők voltak. Mindenki kapott a csomagjára, dekorációnak, egy kis díszt, kártya helyett. Sok megmaradt belőlük, úgyhogy úgy gondoltam akkor ezek legyenek most tavaszi virágjelölők! Hosszú fapálcára ragasztottam a kerámiákat, így a növényes kaspókba szúrva cuki tavaszi lakásdíszek születtek. Nektek hogy tetszik? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése